Wednesday, February 29, 2012

Sai Gon

Jõudsime Sai Goni. Otsisime mingi pidepunkti, kuhu takso meid viia võiks ja võtsime takso, et sõita District 1'i ehk siis põhikohta, kus elu keeb kui supikatel. Pärast paari tiiru leidsime ka sobiva hotelli endale.

Õhtul nautisime kohalikku kööki taaskord ja proovisime muuhulgas ka Vietnami pannkooki. Meile õpetati, kuidas seda süüa, kaasa anti maisilehed, salatilehti, vesi ja kaste. Kõigepealt salatilehega maisileht niiskeks, siis see läheb pehmeks. Seejärel salatit ja tükk pannkooki sisse ja rullitakse kokku. Väga hea oli.
Õhtul mõtlesime, et tuleks testida ka ööklubisid - kas on paremad kui Can Thos või ei. Marginaalselt. Kokteile sai, kuid muus osas täpselt sama mõttetud. Järeldus - ju hoitakse häid kohalikke ööklubisi meie eest peidus.

Järgmisel päeval jalutasime linna peal. Käisime turul ja võtsime suuna sõjamuuseumi. Jõudsime kohale täpselt lõuna alguse ajaks ja meil oli seega 1,5h vaba aega. Läksime sööma, sattusime täpselt lõuna ajal kohalike sööklasse. Oi kus kädistati seal palju ja kõvasti. Tellisime siis ka supid ja õlled. Lisaks toodi meile hunnik salatit ja muid rohelisi saadusi, millest tuli jällegi ise rullid keerata.

Uuesti tagasi muuseumi jõudes ootas ees meid suhteliselt masendav vaatepilt. Vietnami sõjast. Nõrganärvilistele on selle muuseumi külastus küsitav. Suur osa muuseumist olid pressifotod ja sinna juurde käiv väga õõvastav tekst mida olid kirjutanud needsamamd fotograafid kes need pildid tegid. Kogu muuseum oli muidugi üless ehitatud Vietnamlaste vaatevinklist. Ei saanud näha teist suunda.
Tagasi hotelli ja õhtul on meil restos kohtumine kohalikega, kellega Jaan koostööd teeb hetkel Hollandis.

1. Heh..
    Lonely Planet näpus on põhiline :D

2. mis kell eestisse jõuate, kas eurolaulu ikka näete :)))

3. Saignonis on väga lahe lõbustuspark, kus saab muu hulgas ka elevandiga sõita olematu raha eest. Taksoga oli kesklinnast nii pool tunnikest vist sõita.

4. Dam Sen järve ümber on see lõbustuspark, mida silmas pean.