Sunday, February 19, 2012

Ha Long Bay

Rong saabus tagasi Hanoisse kell 5 hommikul. Meil oli tellitud reis hotelli juurest Ha long Baysse, mis väljus kell 8 hommikul. Aega oli 3 tundi. Jalutasime ringi linnas tegime väikse söögi. (hommikune nuudlisupp) - hind 20.000 + hommikuõlu 20 000; kokku alla 2 usd. PS. siin tulid meelde järgmised sõnad GOOOOOD MORNING VIETNAM. See vaatepilt oli lihtsalt super: kuidas ärkab hommikul suurlinn. Eraldi rühmad muusika saatel teevad hommikuvõimemist, inimesed jooksevad, kes paneb oma bisnesssssi püsti, kes tuigerdab uniselt rolleriga tööle, kes niisama tšillib. Sipelgapesa läheb käima - vägev. Ja seda kõi kella 6 ajal.

Suundusime Ha Longi. Bussisõit oli PAIN. 4 tundi 140 km. Kohale jõudes olime sunnitud veits pettuma. Ei tea kas asi oli ilmas või lihtsalt tuju oli kergelt öeldes sitt. Paat kus sõitsime ja ööbisime oli kokku 13 turisti. Esimene peatus laevaga oli ühe Ha Longi kalju ees, mis seest täis kõrgete lagedega koopaid. Seal juba üle 130 turisti. TEKKIS SELLINE VASTIK TURISTI TUNNE. Koht iseenesest oli lummava vaatega. Tegime kajakkidega paar tiiru ujuvlinnade lähistel. Õhtul 'aktsiaturgu' jälgides jõudsime veel kalmaare püüda, nii et hasarti kamaluga. Kokkuvõttes soovitame Ha Long Bayd külastada kui on ilus ilm ja soe.

Tagasisõit hanoisse oli …………. 4 h. Börs oli avatud. Ha Longi sadamas lasi Erik enda tossud ära 'parandada' 0,5 miljoni (!!!) eest (nüüd on libisemiskindlad uued tossud). Hanoisse jõudsime kella 4pm. ajal. Ilm oli jahe 12 kraadi ainult. Kasisime ennast hotellis puhtaks. Käisime linnapeal söömas ja magama ära, et järgmine päev suunduda juba lõunasse päikest otsima.