Wednesday, February 15, 2012

Duracelli jänesed Hanois

NB! Meie antud vihje sai Anna-Mariale ehk AMGĺe saatuslikuks. Tuleb välja, et toodi vangi ära...

"Tere kallis telavaataja" nagu meeldib öelda meie püstolreporteril. Seljataga on pikk ja piinarikas lennureis, mida alustasime pühapäeva paeval ja lõpetasime tesipäeval. PAIN. Sisemine varejooks, karja viimane kaja, juudase esimesed sammud…… jne. saate aru küll kes lugesid meie viimast postitust lennujaama spade kohta.

Oleme saabunud oma sihtpunkti. HANOISSE. Võrreldes Kuala lumpuri temperatuuriga oleksime nagu eestisse tagasi jõudnud. pluss 16. ja meeletult MUSSOONNE. Jõudsime lennujaama passikontrolli, see oli omaette keiss... Toimus parasjagu vahtkonna vahetus. Kuigi olime järjekorras esimesed ei tähendanud see seda et saime kohe Vietnami. Vana vahtkond kes ootas oma tööaja täistiksumist nagu kindel nõukogude tööline ootaks lõunapausi, proovis teha meeletult tarka nägu nagu kontrolliks meie passe, aga mõhkugi. Möödus 15 min. ennem kui tuli teine vahtkond kes kontrollis meie passid koheselt ja saimegi nagu LEPASERELEEGA vietnami. GOOD MORNING VIIIIEEEEETNAM. Väga entusiastlikult sööstsime kiirel sammul kesklinna poole) taksosõit maksis 15 usd , kindlasti saime petta, ei kahtlegi selles. Hanoiga oli meil kindel siht silme ees. Pidime soetama endale ja enda TEAMILE piletid SA PAsse ja HA LONGI.

ET saada piletid kaunisse mägisesse riisiistanusse teadsime et peame suunduma rautteejaama. Sihikindlalt saimegi suure keeleparjääri ületades endale ostetud öörongi piletid SA PAsse ja tagasi seda 250 usd eest 5 inimest. Nüüd piletid taskus ja endiselt tühja kõhuga suundusime kesklinna poole et osta piletid omakorda Ha Long baiise. Need piletid saime ka soetatud suhtleiselt lihtsa vaeva eest ( muidugi ropult kaubeldes).

endiselt oli kõht väga tühi… . ( otsisime esimese ettejuhtuva kohaliku söögikoha, seda suure algustöhega, söögikoha. . Toidud paistsid väga isuäratavd, aga interjöör vajab mainimist. Kui ma ütleks et minu noorem õepoeg ROCCO , mahub sinna vabalt istuma. siis oleks hästi lisatud. Need kohad olid tõesti nagu Gulliveri reisides. minimaalt. Aga seda kompenseeris see suurepärane toit ( või oi küht nii tühi et ei teinud toidi kvaliteedil vahet.) Ja siiamaani kõige parem õlu. HANOI BEER (1 euro). ( soovitme külmalt. )

Eriti energiat täis poisid...