Thursday, February 23, 2012

Nha Trang

Kui reisi alustasime sai kõvad lootused pandud sellel, et läheme sooja ja eksootikasse. Eksootikat oleme saanud piisavalt nüüd tahaks ka sooja saada. Võtsime suuna Nha Trangi. Saime lennukipiletid Da Lati, mis asub Nha Trangi lähedal. Da Lat kõrgus 1500m merapinnast, Nha Trang mere ääres: vahemaa 130 km. Võtsime takso, et minna alla mere äärde - 130 km sai mööda käänulist mägiteed 3 tunniga nagu naksti tehtud. Hinnaks kauplesime 1,4 miljonit dongi (umbes 70$).
Jõudsime peale lõunat sooja.

Temperatuur 30 plussi. SOBIB!

Hotell leitud kõhud täis, siirdusime linna. Ei tea kas see on ajalooga paika pandud, et eestlased ei salli oma suurnaabrit aga see ei ole eriti hea vaatepilt, kui kõik menüüd ja reklaamid on dubleeritud vene keeles. Aga üldiselt on olukord hea - baaris kokteilid (long island ice tea) 1 kuni 1,2 eurot. MÕISTLIK.

Teisel päeval Nha Trangis. tegime siis tradistsioonilise turistireisi saartel. Järjekordselt olime aru saanud et lihtturist olla on...
Päev läbi pilvine ilm ja päevitamata eestlased (va. Rain ja Eerik kes olid eelnevalt saabunud solaariumist, Taist). Tulemus oli ette teada. Selleks et õhtul voodis uinuda olime sunnitud uuele baariringile minema. Muidu poleks lihtsalt suutnud selle ülekõrbenud nahaga linade vahel magada.

Kolmandal päeval Nha Trangis võtsime hommikul endale takso et sõita veel 250km lõunasse. NEXT STOP Mui Ne..

Lugejatele: jälgige ka vanemaid postitusi, sest lisame pilte ka tagantjärgi.