Tuesday, March 6, 2012

Tagasi koju

Nii, meie reis on jõudnud sellesse staadiumisse, kus peame järjekordselt kohvrid pakkima, aga seekord mitte selleks, et liikuda järgmisse huvitavasse vietnami külakesse, vaid KODU poole.

Tänasel päeval läheb lahku ka meie suurepärane reisiseltskond. Rain ja Erik, suurepärased reisikaaslased, kellest osa seltskond polnud varem kuulnudki. Nad jäävad veel paariks päevaks Saigoni, et LÕPUKS ometi ka puhata ja teine osa Jaak, Jaan ja Silver liiguvad Kuala Lumpuri. Sealt edasi Londoni ja siis kes Amsterdami kes Tallinna.

Reis Malaisiasse möödus viperdusteta. Kohale jõudsime kella 11 ajal õhtul. Võtsime bussi transfeeri rongijaama, et rongiga minna Kuala Lumpuri kesklinna. Kohale jõudes oli vaatepilt hoopis erinev võrreldes Vietnamiga. Täis modernseid hooneid ja pilvelõhkujaid, kõrgtehnoloogilised lahendused raudteejamas jne.. Raudteejaamast võtsime endale takso, mille juht abivalmilt juhatas meid hostelide piirkonda kesklinnas. Taksojuht teadis soovitada meile head hotelli kus on palju eurooplasi.

Chinatowni kohale jõudes juhatas, hindust taksojuht meid sinna `lahedasse` hosteli sisse ära kohe. Vaatepilt mis meid ootas polnud just eriti kiita. Vastuvõtus istus mees, kes oli mingi narkootilise aine mõju all laual vedeles üks ahvipärdik. Siiski pidades natuke nõu et antud olukorras (kell 23.30) valikut meil eriti pole otsustasime toa selles hotellis võtta. Saime võtmed kätte, läksime välja, et teha väike söök ja õlu. Selle tegime kohalikus tänava karaookebaaris.

Tagasi hotelli jõudes ootas meid väike üllatus. Olime oma hotellituppa naabrid saanud. Nimelt lippasid meie toa lagedel ja põrandatel ringi prussakad. LAHE. Silver krimpsutas nats kulmu selle peale aga pole hullu, tegime paar õlut ja mõne ringi kaarte ja proovisime varakult põhku pugeda oma naabritega, et järgmine päev vara ärgata. Oli plaan külastada Petronase kaksiktorne. Ja kella 14 uuesti lennujaamas olema. See tähendas kella 6st äratust.

Hommikul jõudsime kella 7 ajal väikese söögi teha ärkavas chinatownis ja siis põrutsaime Petronase tornide poole. Jõudsiem õigel ajal ka sinna, et oma tiir üleval ära teha, kuna sinna müüdi piiratud arv pileteid. Tornis käidud kimasime tagasi lennujaama, et suunduda lennule KL - London.

Rongis teel lennujaama poole tuli Jaanile sõnum, et ärge kiirustage lennujaama poole kuna lennu algus lükkub edasi. Jõudes kohale ootas meid SUUREPÄRANE üllatus. Meie lend oli ära jäetud, õigemini siis lend lükati järgmisele päevale. See tähendas ka seda, et pidime edasi lennupiletid uued soetama. DEEM.

Ok. Niipalju suutis ikka Air Asia korraldada et ööbima viidi meid lähedalolevasse hotelli ja seda terve lennukitäis vihaseid turiste, enamus britid. Hotelli juures saime ka kasutada arvutit, kust leidsime uued lennupiletid endale, Londonist koju.

Järgmisel hommikul läks siis terve lennukitäis rahvast (8 bussi) lennujaama kella 8ks. Seal selgus et meie lend ei lähe mitte otse Kuala Lumpurist Londonisse vaid teeme väikese vahepeatuse ka Dubais. Kurat see tähendas seda et lennukestvus on 16 TUNDI.

See mis edasi toimus oli PAIN. 960 min lennukis kus pole ühtegi telekat ega midagi. Proovid magada oma pingil. Selline tunne nagu oleks lasnamäel ülbitsemas käinud ja sinust oleks 20 venelast üle sõitnud.

Kohale londonisse jõudes pudenes veel reisiseltskond Jaan jäi Gatwicki lennujaama ja Jaak ja Sirlver läksid Londoni peale pidu panema. Laupäev ikkagi ju.
Tegelikult ei läinud pidu panema. vaid läbi Londoni Stanstedi lennujaama et järgmisel hommilkul juba kell 7 Tallinna liikuda. Kurat see öö polnud ka just eriti kiita. See hard bed mis oli Vietnami öörongis oli kõvasti pehmem kui londoni lennujaama kivipõrand. (Jaan) Mina magasin Gatwickis pingil, noh võrreldes põrandaga, ilmselt natuke parem, sest olen ka ise maitsnud Stanstedi põranda külalislahkust.

Järgmisel päeval lõunaks oli nii Jaan kui Jaak ja Silver oma kodulinnas. F..K see tagasilend algas 01.03.2012 ja lõppes 04.03.2012. Pehmelt öeldes lõbus.
Esmaspäeval käisime ka Rainil ja Erikul lennuki vastas kelle reis möödus ladusalt.
Võtame reisi kokku VIIE tähega (nagu on ka meie blogi NAMvietnam.blogspot.com)
S U P E R

Lõppu üks väike Vietnamikeelne anekdoot ka, mis me kiirelt ära õppisime :)

Việt Nam sẽ xuống đường và thấy Estonia, Herman Simm, Nga bán giấy tờ.
- "Này, Herman, đến nhà tôi vào lúc 9 giờ, tôi sẽ đưa bạn vào tù!"
- "Được rồi, được rồi, tôi sẽ đến."
Các quốc gia của E-xtô-ni-a sẽ xa hơn một chút và xem đó Kaimo Järvik tính bên lề đường tiền.
- "Hey Kaimo, đến với tôi 10, tôi sẽ đưa bạn vào tù!"
- "Vâng, những gì tôi đã để lại Hãy để ý chí của bạn."
Nó được đất nhiều hơn một chút để các nhà nước tiếng Estonia và cung cấp Galojanni šoppamas.
- "Này Galojann, 11 am, một đám cháy tại tôi, tôi sẽ đưa bạn vào tù!"
- "Đi bên phải psse E-xtô-ni-a quốc gia!"
- "Vâng, được rồi tôi sẽ kéo tên của bạn."

1. Fuck yeah... Väike äratundmis rõõm

2. Tänan kõiki reisikaaslasi toreda reisi eest! See oli küll mu esimene seljakoti-reis, kuid julgen soovitada seda teistelegi.
    Tagantjärgi blogi lugedes tuleb meelde nii mõndagi. Lõppkokkuvõttes oli reis tõesti SUPER!